Навчальний план Інклюзивного навчання учня 7 класу Чернелицького ліцею Малика Василя-Максима Ігоровича на 2023-2024 н. р.

Навчальний план Інклюзивного навчання учня 4 класу Чернелицького ліцею Ткачука Андрія на 2023-2024 н. р.

Навчалий план Інклюзивного навчання учня 2 класу Чернелицького ліцею Сеник Аліни на 2023-2024 н. р.

Навчальний план інклюзивного навчанння учня 11 класу Чернелицького ліцею Гречушкіна Данила В'ячеславовича за навчальною програмою порушення зору на 2023-2024 н. р.

Навчальний план індивідуального навчання (педагогічний патронаж) учня 3 класу Чернелицького ліцею Швайчука Максима Любомировича на 2023-2024 н.р.

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 4 класі."

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 2 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 7 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 11 класі"

НАКАЗ "Про організацію індивідуального навчання (педагогічний патронаж) в 2023-2024 н. р."

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 6 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 5 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 2 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивногонавчання в 9 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 7 класі"

НАКАЗ "Про організацію інклюзивного навчання в 10 класі"

Інклюзивне навчання

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912«Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»).

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Інклюзивне навчання:

  • Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
  • Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
  • Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.

Основа інклюзивного навчання

Всі учні:

  • Можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
  • Мають індивідуальні здібності й особливості.
  • Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
  • Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
  • Пізнають скрізь.

Переваги інклюзивного навчання.

Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:

  • Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
  • Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
  • Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
  • Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
  • Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
  • Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
  • Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання.

  • Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя.
  • Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами, їх одноліткам та вчителям в разі потреби.
  • Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може.
  • Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі.
  • Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини.
  • Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації
  • Сприяти підготовці вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання.
  • Формувати команду — директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі.
  • Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.

Витяг із Закону Укріїни «Про освіту»

Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах

Освіта дітей з особливими потребами. Нормативно-правова база

НАКАЗ Про організацію інклюзивного навчання Гречушкіна Данила в 2017-2018 н.р.

Кiлькiсть переглядiв: 977

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.