Любий друже! Бути здоровою людиною це велике щастя. Навіщо псувати своє здоров'я, залежати від нікотину? Візьми на себе відповідальність за своємайбутнє! Кинути палити може кожен. Для цього слід поставити це за мету.

Шановні діти! Не долучайтесьдо алкоголю. Ви маєте усвідомити, що життя дарується нам Всесвітом. І ми самі повинні дбайливо ставитися до нього. А саме тому поважати і берегти свій організм. Тому контролюйте своєжиття, підтримуйте свій фізичний стан. Привчайте себе до активного, здорового способу життя. Думайте про майбутнє, тому щокожна здорова дитинацемайбутнєлюдства в цілому.

Поради для збереженняпсихологічногоздоров'я

      • Якщовихочетеуникнутихвилювання – живітьсьогоднішнім днем.
  • Якщобідакрадеться за вами і зажене вас в кут, використайтемагічну формулу – запитайте себе, щоможестатисянайгіршого, якщо я не можурозв’язатицю проблему, - в думціпідготуйте себе до прийняттянайгіршого у випадкунеобхідності, спробуйтеспокійнопродумати заходи для поліпшенняситуації, з якоюви в думціпримирилися як з неминучою.
      • Пам’ятайте про невідновленнянашогоздоров’я, яке ми втрачаємо через хвилювання.
  • Заповнітьсвійрозум думками про спокій, мужність, здоров’я, надію, адже наше життя – це те, що ми думаємо про нього.
      • Ніколи не намагайтесязвестирахунки з вашим ворогом, тому цимви принесете собінабагатобільше зла, ніж ворогу.
  • Замість того, щобпереживати через невдачі, будьте до нихготові.
      • Ведітьрахуноксвоїмвдачам, а не своїм неприємностям.
  • Не наслідуйтеінших. Знайдіть себе і собою залишайтеся.
      • Коли доля дає вам лимон, спробуйтезробити з нього лимонад.
  • Забувайте про своївласнінеприємності, намагаючисьдатихочтрохищастяіншим. Даючи добро іншим – ви в першу чергудопомагаєтесобі.

Як удосконалитисвоюувагу

  1. Якщотинеуважний, цеозначає,що твоя увагаспрямована на щосьінше. Визначїїоб’єкт. Подолайсуперника. Спрямуй силу уваги, кудислід.
  2. Увага є і умовою, і результатом твоєїдіяльності.
  3. Якщотиуважний – засвоїшматеріал, є концентраціяувагипотребуєтвоїхсвідомихдій.
  4. Готуй все необхіднедо початку уроку. Твояорганізованістьсконцентрує твою увагу.
  5. Ти повинен ставитисвоїйувазічіткізавдання: на щосаме вона має бути спрямована.
  6. Оскільки при втомікеруванняувагоюпогіршується, дляїївідновленняпотрібновчасновідпочивати, займатисяавтотренінгом, використовуватиспеціальнівправи.
  7. Використовуйздатністьнезвичнопривертатиувагу. Уявляйзвичайне як не звичай (наприклад, тиінопланетянин і сидиш на уроці землян).
  8. Під час виконаннязавдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?».
  9. Якщотивиявив, щотвояувагарозсіюється, достатньобуває одного цьогозапитання. Якщо не допомогло – змініположеннятіла, або почитай вголос, підсилюючичизменшуючи силу звуку.
  10. Зосередженнюувагидопоможуть і простізапитання, якітиможешставитисобі час від часу: «На яке запитаннящойновідповідаводнокласник?», «Яке запитаннящойнопоставив учитель?».
  11. Якщоти незмігзосередитися на виконаннізавдання – просто повтори його, можнавголос.
  12. Структуруйматеріал конспекту, підручника (створюйтаблиці, схемитощо). Тодіобсягувагизбільшується.
  13. Намагайся набути максимальнукількістьнавчальнихнавичок, вониздійснюються без участіуваги. Вона потрібнатобі для нового, цікавого, важливого.
  14. Перевіряйте з сусідомпопартіроботи один одного, цесприяєрозвиткууваги.
  15. Щобпривернутисвоюувагу до матеріалу уроку, знаходь те, чимвінпов'язаний з твоїмдосвідом, інтересами.
  16. Більшепрацюй з підручниками, оскількицетренуєувагу.
  17. Не поспішайпри змінівидівроботи. Зважай на те, щовнаслідокнеповного, незавершеногопереключенняувагиможутьвиникатипомилки.
  18. Не намагайсяробитибагато справ одночасно, бочастийперехідвідоднієїдіяльності до іншоїзменшуєувагу.
  19. Враховуй, що ступень і обсягувагипов’язанізворотноюзалежністю – збільшенняобсягуелементів, щосприймається, викликаєзменшенняуваги і навпаки. Тому важливийматеріалповторюйокремо.
  20. Вигадайсвійвласний жест (по колінуплеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твояувагазменшуєтьсяцейрухм’язівдопоможетобівідновитиїїконцентрацію.
  21. Знаходьчинники, якісприяютьпідсиленнютвоєїуваги (легка музика при читанні, відповіднеосвітленнятощо).
  22. Враховуйвпливприроднихчинників: в дощовий день концентраціяувагизменшується, а отжетобіпотрібноприділитибільше часу (повторень) для виконаннязавдань

Умійволодіти собою

  1. Пам'ятайте: найкращийспосібборотьби з душевнимнеспокоєм - постійназайнятість.
  2. Щоб забути своїнапасті, намагайсязробитиприємнеіншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
  3. Не намагайсязмінюватичиперевиховуватиінших. Набагатокорисливіше і безпечнішезайнятисясамовихованням.
  4. Пам'ятай: кожналюдина - така ж яскрава й унікальнаіндивідуальність, як і ти, приймайїї такою, якою вона є.Намагайсязнайти в людиніпозитивніриси, вмійбачитиїїдостоїнства і в стосунках з нею спробуйопиратисьсаме на ціякості.
  5. Май мужністьвідщирогосерцявизнаватисвоїпомилки. Уникай зазнайства і дозування.
  6. Вчисяволодіти собою! Гнів, дратівливість, злістьспотворюютьлюдину. Егоїзм - джерелобагатьохконфліктів. Виховуй в собітерпіння, пам'ятай, що «рана заживаєпоступово». Не через дрібниці.
  7. Будь-яка справа починається з першогокроку! Пам'ятай: перешкоди нам даютьсязадлянашогорозвитку.
  8. Людина, маєнеобмеженіможливостісамовдосконалення, причому в усіхгалузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.
  9. Будь толерантною особистістю.

Як здолатихвилювання перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковоюатестацією?

Перед початком уроку:

    • Готуйтеся!
    • Ретельновивчайтематеріал.
    • Не бійтесянаближеннятестування, контрольноїроботи, підсумковоїатестації.
    • Сприймайтеце як можливістьпоказатиобширністьсвоїхзнань і отримативинагороду за виконану вами роботу.
    • Потрібно добре виспатися в ніч перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковоюатестацією.
    • Відведітьсобі час із запасом, особливо для справ, які треба виконати перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковоюатестацією і приходьте на урок незадовго до початку.
    • Розслабтеся перед тестом, контрольною роботою, підсумковоюатестацією.
    • Не прагнітьповторити весь матеріал в останнюхвилину.
    • Не приходьте на урок з порожнімшлунком.
    • Візьмітьцукеркуабощо-небудьінше, щоб не думати про тест, контрольну роботу, підсумковуатестацію, не хвилюйтеся.

Під час уроку:

    • Уважно прочитайте завдання.
    • Розподіліть час на виконаннязавдання.
    • Сядьте зручно.
    • Якщови незнаєтевідповіді, пропустітьцепитання і приступайте до наступного.
    • Не панікуйте, коли всіпочинаютьздаватисвоїроботи. Ті, хтопершимвиконавзавдання, не отримають за цедодатковихбалів.
Кiлькiсть переглядiв: 544

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.